Általános közzétételi lista




ÁLTALÁNOS KÖZZÉTÉTELI LISTA
az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. Törvény 37.§ alapján
1. Szervezeti, személyzeti adatok
1.1 Kapcsolat, szervezet, vezetők
Közfeladatot ellátó szerv adatai:
Tiszadorogma Község Önkormányzata
3466 Tiszadorogma Arany János út 21.
Tel.: 49/356-910
Fax: 49/356-911
e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
honlap: www.tiszadorogma.hu
Tiszatarján Község Önkormányzatának szervezeti struktúrája:
Név |
Beosztás |
Telefonszám |
Egyéb |
Tóth Zoltán |
Polgármester |
49/356-910 |
email: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. |
Burainé Hajdu Éva |
Jegyző |
49/356-910 |
kedd délelőtt email: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. |
Képviselő-testület tagjai
|
|||
Lapostyán Barnabás |
alpolgármester |
- |
társadalmi megbízatásban |
Farkas Béla |
képviselő |
- |
|
Molnárné Dankó Mária |
képviselő |
- |
|
Biró Edmond Imre |
képviselő |
- |
|
Bizottság Ügyrendi és Vagyonnyilatkozatkezelői Bizottság – 3 fő
|
|||
Farkas Béla |
Elnök |
- |
képviselő |
Molnárné Dankó Mária |
Tag |
- |
képviselő |
Biró Edmond Imre |
Tag |
- |
képviselő |
Tiszadorogma Község Önkormányzatának ügyfélszolgálati elérhetőségei
|
|||
Tiszatarjáni Közös Önkormányzati Hivatal Tiszadorogmai Kirendeltsége mint Tiszadorogma Község Önkormányzatának hivatala
Az ügyfélfogadás rendje: hétfő :7.30–16.00, kedd: 7.30–16.00 szerda: :7.30–17.00, csütörtök: :7.30-16.00
péntek :7.30–12.30
|
|||
Pénzügyi, költségvetési feladatok, számlázás, adóbevallás, adóügyek, anyakönyv, lakcím, hagyaték, adó- és értékbizonyítvány, pénztár ( önkormányzat, óvoda, konyha, hivatal,) Közfoglalkoztatás, KIRA szakrendszer
|
|||
Lakatos Zoltánné |
pénzügyi előadó |
49/356-910 |
email: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|
Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, települési támogatás, pályázati ügyintézés, iktatás, föld adás-vétel, szociális étkeztetés, házi segítségnyújtás
|
|||
Juhászné Erdei Ibolya |
Igazgatási előadó |
49/356-910 |
email: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. |
Mezőcsáti Járási Hivatali ügysegéd fogadónapja: minden péntek 9.00 – 10.00 óra között.
|
1.2 A felügyelt költségvetési szervek
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal
3525 Miskolc, Városház tér 1.
Tel.: (46) 512-901
1.3 Tiszadorogma Község Önkormányzatának fenntartásában lévő és irányítása alatt álló intézményei:
Intézmény neve: |
Tiszadorogmai Élelmezési Központ |
Tiszadorogmai Óvoda |
Intézmény székhelye/címe: |
3466 Tiszadorogma, Petőfi utca 23. |
3466 Tiszadorogma, Petőfi utca 23. |
Intézményvezető neve: |
Barati Malvin |
Biróné Csesznok Marianna |
Telefon: |
49/356-117 |
49/356-117 |
Feladata: |
gyermek, szociális és intézményi étkeztetés |
óvodai nevelés |
Alapító okirat határozat száma és megnevezése: |
1/2016.(XI.29.) Önkormányzati Határozat
|
24/2013.(VII.16.) Önkormányzati Határozat |
Alapításra felhatalmazó jogszabály: |
az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. Tv. 8.§ (1) bekezdése és 8/A.§-a
|
az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. Tv. 8.§ (1) bekezdés b) pontja és (5) bekezdése |
1.3.1 Tiszadorogma Község Önkormányzata alaptevékenysége körében a fenntartásában lévő, intézményen kívüli, kormányzati funkción biztosított szolgáltatásai:
Szolgáltató neve: |
Háziorvosi rendelő KINGÓ Egészségügyi Alapellátó és Gazdasági Tanácsadó Bt. |
Gyermek-egészségügyi Tanácsadó KINGÓ Egészségügyi Alapellátó és Gazdasági Tanácsadó Bt. |
IKSZT-Művelődési Ház |
Szolgáltató címe/telephelye: |
3466 Tiszadorogma Arany János út 26. |
3466 Tiszadorogma Arany János út 26. |
3466 Tiszadorogma Arany János út 26. |
háziorvos neve: |
dr. Szabó Mária |
- |
- |
Ápoló neve: |
Birinyi Tamásné |
- |
- |
Védőnő neve: |
- |
Vágási Lászlóné |
|
Vezető neve: |
- |
- |
- |
Tel: |
49/ 356-278 |
49/356-278 |
49/356-104 |
Feladata: |
háziorvosi alapellátás
|
család és nővédelmi egészségügyi gondozás ,ifjúság-egészségügyi gondozás |
Közművelődési alapszolgáltatások biztosítása |
Rendelési idő: |
Háziorvos: Kedd: 08.00-10.00 Péntek:08.00-10.00
|
Tanácsadás: Várandós gondozás, csecsemőgondozás péntek: 08.00-12.00 |
- |
1.3.2 Tiszatarján Község Önkormányzata társulás formában biztosított szolgáltatásai:
Szolgáltató neve: |
Gyermek és családgondozás
|
Idősek nappali ellátója |
Szolgáltató címe: |
3466 Tiszadorogma, Arany János út 26. |
3466 Tiszadorogma, Arany János út 1. |
Feladatot ellátó neve: |
Rocsik Zoltán |
Farkasné Bóta Zita |
Tel: |
30/6376910 |
49/356-901
|
Feladata: |
család és gyermekvédelem
|
Idősek nappali ellátása |
1.4 Gazdálkodó szervezetek
A szerv tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezet:
- Tiszadorogma Kft.
- Főtevékenysége: |
|
1.5 Közalapítványok
Neve: Kulturált és Egészséges Gyermekekért Közalapítvány
székhelye: 3466 Tiszadorogma, Arany János út 21.
elnöke: Szemán Gáspárné
kuratórium tagjai: Tamás Józsefné – elnökhelyettes
Molnárné Móré Erika
Szilágyiné Veres Erika
Tóth Zoltán
A közalapítvány célja: A község óvodás és általános iskoláskorú, tehetséges, szorgalmas és rászorult gyermekek természetbeni vagy pénzbeli támogatásban való részesítése, a helyi gyermekek természetbeni vagy pénzbeli támogatásban való részesítése,
1.6 Lapok
A szerv által készített, kiadott lap, folyóirat nincs.
1.7 Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek:
· Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal- 3525 Miskolc, Városház tér 1.
· Miskolci Törvényszék – 3525 Miskolc, Dózsa György út 4.
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
2.1 Tiszadorogma Község Önkormányzata feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó alapvető jogszabályai:
· Magyarország alaptörvénye,
· Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. Törvény,
· az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. Törvény,
· Tiszadorogma Község Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 10/2019.(X.23.) önkormányzati rendelete az alábbi útvonalon érhető el: http://tiszadorogma.hu
·
2.2 A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai:
1.az egyházi tulajdonú temető fenntartásában való közreműködés
2. az önkormányzati tulajdonú Kft. működésének támogatása
2.3 Hatáskör gyakorlása:
Illetékességi terület: Tiszadorogma
Államigazgatási hatósági ügyek: jegyző
Önkormányzati hatósági ügyek: képviselő-testület
A Képviselő-testület a Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 10/2019.(X.23.) önkormányzati rendelet 5.§-ban az alábbi hatáskörök gyakorlását a polgármesterre ruházta át az alábbi esetekben:
a) szociális étkezésre való jogosultság elbírálása
b) települési támogatás-lakhatási támogatás pénzbeli formában elbírálása
c) rendkívüli települési támogatás- természeti csapás, elemi kár (talajvíz kivételével), bűncselekmény áldozata esetén való elbírálása
d) rendkívüli települési támogatás- elhunyt személy eltemettetésének költségeihez való hozzájárulás elbírálására
e) A képviselő-testület az Önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosítását és a kiadási kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát a tárgyévi költségvetési rendeletben foglalt összeghatárig
f) dönt a közterület-használati engedély iránti kérelmek tárgyában
g) dönt a településképi véleményezési eljárásban.
2.4 Hatósági ügyek intézése:
A hatósági ügyek intézése az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvényben szabályozott módon és időben történik.
Személyesen:
Az ügyintézéshez szükséges nyomtatványok személyesen a Tiszatarjáni Közös Önkormányzati Hivatal Tiszadorogmai Kirendeltségén– 3466 Tiszadorogma, Arany János út 21. - ügyfélfogadási időben nyomtatott formában elérhetőek. Ezzel együtt az adott ügyet érintő szóbeli tájékoztatásra sor kerül.
A kérelmek benyújtására személyesen szintén a Tiszatarjáni Közös Önkormányzati Hivatal Tiszadorogmai Kirendeltségén– 3466 Tiszadorogma, Arany János út 21. - ügyfélfogadási időben van lehetőség.
Elektronikus úton:
A kérelmek elektronikus benyújtására az alábbiak szerint van lehetőség.
1. az E-ÖNKORMÁNYZAT portálon közzétett űrlapok (https://ohp.asp.lgov.hu, https://eonkormanyzat.gov.hu, https:// e-onkormanyzat.gov.hu),
2. az E-papír szolgáltatáson keresztül szabadszöveges nyomtatványok útján (https://epapir.gov.hu).
Az online ügyintézéshez a felhasználónak rendelkeznie kell elektronikus azonosításra alkalmas azonosítóval (ügyfélkapus regisztrációval, e-személyivel, vagy részleges kódú telefonos azonosítással), értesítési tárhellyel, valamint nem lehet tiltott az Elektronikus ügyintézésre vonatkozó alap rendelkezése a Rendelkezési Nyilvántartásban (https://rendelkezes.gov.hu). Ezek mellett az első belépéskor el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket.
Az ügyintézéshez szükséges általános dokumentumok és okmányok: kérelem, személyazonosító igazolvány, lakcímkártya, TAJ kártya, jövedelemigazolás, valamint az adott ügyhöz kapcsolódó további iratok.
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárási illetékek, igazgatási szolgáltatási díjának összege: külön jogszabályban foglaltak szerint.
Az ügyintézési határidő
· automatikus döntéshozatal esetén huszonnégy óra,
· sommás eljárásban nyolc nap,
· teljes eljárásban hatvan nap.
Fellebbezési határidő: 15 nap
Tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről:
Az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. Törvény alábbi jogszabályhelyei:
· 13.§ - a képviselet általános szabályai,
· 21.§ -Külföldiek nyelvhasználati joga,
· 26.§ - A kapcsolattartás általános szabályai
· 28.§ - Az adatok zárt kezelése
· 33.§ - Az iratbetekintési jog
· 53.§ - Az igazolási kérelem előterjesztése
· 60.§ - Az idézett személy megjelenési kötelezettsége
· 63.§ - Az ügyfél nyilatkozata
· 65.§ - Az iratra vonatkozó szabályok
· 66.§ - A tanúra vonatkozó általános szabályok
· 76.§ - A bizonyítékok ismertetése az ügyféllel
· 105.§ - Az ügyfél adatszolgáltatási kötelezettsége a hivatalbóli eljárásban
· 112.§ - A jogorvoslathoz való jog
· 128.§ - Az eljárási költség előlegezésére vonatkozó általános szabályok
· 135.§ - A késedelmi pótlékra vonatkozó szabályok
· 137.§ - A végrehajtás megszüntetésére vonatkozó általános szabályok
Nyomtatványok:
- a jogszabályok mellékletében megtalálható nyomtatványok,
- ÁNYK nyomtatványok,
- önkormányzati rendelet mellékletében található nyomtatványok.
3. Településen működő az önkormányzat által biztosított közszolgáltatás nincs. A településen – nem önkormányzat által biztosított - elérhető közszolgáltatások:
- Szennyvíz és ivóvíz közmű szolgáltató: Heves Megyei Vízmű Délborsodi fogyasztói iroda 3400 Mezőkövesd, Dohány u. 6. telefonszám: Fogyasztói iroda: 06-49/413-811, Hibabejelentés: 06-49/413-811 , Fax: 06-49/411-271, E-mail cím: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. , Központi telefonszám: 06-49/412-299
Nyitva tartás:
hétfő |
7:00–18:00 |
kedd-csüt |
7:00–15:00 |
péntek |
7:00–12:30 |
szombat |
Zárva |
vasárnap |
Zárva |
- gázszolgáltató: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt – 3530 Miskolc, Arany János utca 6-8., Tel.: +36 (1/20/30/70) 474 9999
Nyitva tartás:
hétfő |
8:00–14:00 |
kedd |
8:00–14:00 |
szerda |
8:00–20:00 |
csütörtök |
8:00–14:00 |
péntek |
8:00–14:00 |
szombat |
Zárva |
vasárnap |
Zárva |
- villanyáram szolgáltatás: ELMŰ-ÉMÁSZ NYRt. - 3525 Miskolc, Dózsa György út 13., Tel.: +36 (20/30/70)978-5611
hétfő |
8:00–16:00 |
kedd |
8:00–14:00 |
szerda |
8:00–16:00 |
csütörtök |
10:00–19:00 |
péntek |
8:00–14:00 |
szombat |
Zárva |
vasárnap |
Zárva |
- hulladékgazdálkodás: BMH Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft. - 3527 Miskolc, Besenyői utca 26., Tel.: +36 (1) 999 6464, e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. , honlap: www.bmhnonprofit.hu
Nyitva tartás:
hétfő: |
08:00 – 16:30
08:00 – 16:30 08:00 – 16:30 08:00 – 14:00 |
4. A szerv nyilvántartásai, adatbázisai:
· Tiszatarján Község Önkormányzatának kereskedelmi nyilvántartásai az alábbi útvonalon érhetők el:
· Lakcím nyilvántartás: ügyintézés idejére adategyeztetés céljából.
Érintett: ügyfél
5. Nyilvános kiadványok:
Tiszadorogma Község Önkormányzatának nyilvános kiadványai nincsenek.
6. Döntéshozatal, ülések
- Tiszatarján Község Önkormányzatának rendeletei az alábbi útvonalon érhetők el:
http://tiszadorogma.hu/category/hatalyos-rendeletek/
- Tiszatarján Község Önkormányzatának jegyzőkönyvei az alábbi útvonalon érhetőek el:
http://tiszadorogma.hu/category/jegyzokonyvek/
- Tiszatarján Község Önkormányzatának pályázatai az alábbi útvonalon érhetők el:
http://tiszadorogma.hu/category/palyazatok/
Tiszadorogma Község Önkormányzata Képviselő-testületének rendelet alkotásának előkészítésében az a társadalmi részvétel:
Képviselő-testületi ülések helye: 3466 Tiszadorogma, Arany János út 21. – Házasságkötő terem
Ülések módja: fő szabály szerint nyilvánosak.
Ülések napirendje: aktuális meghívóban szereplő.
7. Tiszadorogma Község Önkormányzata által kiírt hirdetmények, közlemények, pályázatok:
Amennyiben van, annak megjelentetési helye: www.tiszadorogma.hu
8. Közérdekű adatok igénylése:
Közérdekű adat a jegyzőtől igényelhető.
9. A szervre vonatkozó ellenőrzések, vizsgálatok:
- Állami Számvevőszék vizsgálat eredménye elérhető:
http://tiszadorogma.hu/ellenorzesek/
10. A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése, számviteli törvény szerinti beszámolója, vagy éves költségvetési beszámolója:
Elérhető:
- Tiszadorogma 2021. évi költségvetése:
- Tiszadorogma 2020.évi költségvetése:
Tiszadorogma 2019. évi zárszámadása:
11. Közbeszerzési információk
- 2020 évi közbeszerzési terv elérhető:
- 2019. évi közbeszerzési terv elérhető: