ÁLTALÁNOS KÖZZÉTÉTELI LISTA
az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. Törvény 37.§ alapján
1. Szervezeti, személyzeti adatok
1.1 Kapcsolat, szervezet, vezetők
Közfeladatot ellátó szerv adatai:
Tiszadorogma Község Önkormányzata
3466 Tiszadorogma Arany János út 21.
Tel.: 49/356-910
Fax: 49/356-911
e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
honlap: www.tiszadorogma.hu
Tiszatarján Község Önkormányzatának szervezeti struktúrája:
Név |
Beosztás |
Telefonszám |
Egyéb |
Tóth Zoltán |
Polgármester |
49/356-910 |
email: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. |
Burainé Hajdu Éva |
Jegyző |
49/356-910 |
kedd délelőtt email: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. |
Képviselő-testület tagjai
|
|||
Lapostyán Barnabás |
alpolgármester |
- |
társadalmi megbízatásban |
Farkas Béla |
képviselő |
- |
|
Molnárné Dankó Mária |
képviselő |
- |
|
Biró Edmond Imre |
képviselő |
- |
|
Bizottság Ügyrendi és Vagyonnyilatkozatkezelői Bizottság – 3 fő
|
|||
Farkas Béla |
Elnök |
- |
képviselő |
Molnárné Dankó Mária |
Tag |
- |
képviselő |
Biró Edmond Imre |
Tag |
- |
képviselő |
Tiszadorogma Község Önkormányzatának ügyfélszolgálati elérhetőségei
|
|||
Tiszatarjáni Közös Önkormányzati Hivatal Tiszadorogmai Kirendeltsége mint Tiszadorogma Község Önkormányzatának hivatala
Az ügyfélfogadás rendje: hétfő :7.30–16.00, kedd: 7.30–16.00 szerda: :7.30–17.00, csütörtök: :7.30-16.00
péntek :7.30–12.30
|
|||
Pénzügyi, költségvetési feladatok, számlázás, adóbevallás, adóügyek, anyakönyv, lakcím, hagyaték, adó- és értékbizonyítvány, pénztár ( önkormányzat, óvoda, konyha, hivatal,) Közfoglalkoztatás, KIRA szakrendszer
|
|||
Lakatos Zoltánné |
pénzügyi előadó |
49/356-910 |
email: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|
Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, települési támogatás, pályázati ügyintézés, iktatás, föld adás-vétel, szociális étkeztetés, házi segítségnyújtás
|
|||
Juhászné Erdei Ibolya |
Igazgatási előadó |
49/356-910 |
email: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. |
Mezőcsáti Járási Hivatali ügysegéd fogadónapja: minden péntek 9.00 – 10.00 óra között.
|
1.2 A felügyelt költségvetési szervek
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal
3525 Miskolc, Városház tér 1.
Tel.: (46) 512-901
1.3 Tiszadorogma Község Önkormányzatának fenntartásában lévő és irányítása alatt álló intézményei:
Intézmény neve: |
Tiszadorogmai Élelmezési Központ |
Tiszadorogmai Óvoda |
Intézmény székhelye/címe: |
3466 Tiszadorogma, Petőfi utca 23. |
3466 Tiszadorogma, Petőfi utca 23. |
Intézményvezető neve: |
Barati Malvin |
Biróné Csesznok Marianna |
Telefon: |
49/356-117 |
49/356-117 |
Feladata: |
gyermek, szociális és intézményi étkeztetés |
óvodai nevelés |
Alapító okirat határozat száma és megnevezése: |
1/2016.(XI.29.) Önkormányzati Határozat
|
24/2013.(VII.16.) Önkormányzati Határozat |
Alapításra felhatalmazó jogszabály: |
az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. Tv. 8.§ (1) bekezdése és 8/A.§-a
|
az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. Tv. 8.§ (1) bekezdés b) pontja és (5) bekezdése |
1.3.1 Tiszadorogma Község Önkormányzata alaptevékenysége körében a fenntartásában lévő, intézményen kívüli, kormányzati funkción biztosított szolgáltatásai:
Szolgáltató neve: |
Háziorvosi rendelő KINGÓ Egészségügyi Alapellátó és Gazdasági Tanácsadó Bt. |
Gyermek-egészségügyi Tanácsadó KINGÓ Egészségügyi Alapellátó és Gazdasági Tanácsadó Bt. |
IKSZT-Művelődési Ház |
Szolgáltató címe/telephelye: |
3466 Tiszadorogma Arany János út 26. |
3466 Tiszadorogma Arany János út 26. |
3466 Tiszadorogma Arany János út 26. |
háziorvos neve: |
dr. Szabó Mária |
- |
- |
Ápoló neve: |
Birinyi Tamásné |
- |
- |
Védőnő neve: |
- |
Vágási Lászlóné |
|
Vezető neve: |
- |
- |
- |
Tel: |
49/ 356-278 |
49/356-278 |
49/356-104 |
Feladata: |
háziorvosi alapellátás
|
család és nővédelmi egészségügyi gondozás ,ifjúság-egészségügyi gondozás |
Közművelődési alapszolgáltatások biztosítása |
Rendelési idő: |
Háziorvos: Kedd: 08.00-10.00 Péntek:08.00-10.00
|
Tanácsadás: Várandós gondozás, csecsemőgondozás péntek: 08.00-12.00 |
- |
1.3.2 Tiszatarján Község Önkormányzata társulás formában biztosított szolgáltatásai:
Szolgáltató neve: |
Gyermek és családgondozás
|
Idősek nappali ellátója |
Szolgáltató címe: |
3466 Tiszadorogma, Arany János út 26. |
3466 Tiszadorogma, Arany János út 1. |
Feladatot ellátó neve: |
Rocsik Zoltán |
Farkasné Bóta Zita |
Tel: |
30/6376910 |
49/356-901
|
Feladata: |
család és gyermekvédelem
|
Idősek nappali ellátása |
1.4 Gazdálkodó szervezetek
A szerv tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezet:
- Tiszadorogma Kft.
- Főtevékenysége: |
|
1.5 Közalapítványok
Neve: Kulturált és Egészséges Gyermekekért Közalapítvány
székhelye: 3466 Tiszadorogma, Arany János út 21.
elnöke: Szemán Gáspárné
kuratórium tagjai: Tamás Józsefné – elnökhelyettes
Molnárné Móré Erika
Szilágyiné Veres Erika
Tóth Zoltán
A közalapítvány célja: A község óvodás és általános iskoláskorú, tehetséges, szorgalmas és rászorult gyermekek természetbeni vagy pénzbeli támogatásban való részesítése, a helyi gyermekek természetbeni vagy pénzbeli támogatásban való részesítése,
1.6 Lapok
A szerv által készített, kiadott lap, folyóirat nincs.
1.7 Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek:
· Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal- 3525 Miskolc, Városház tér 1.
· Miskolci Törvényszék – 3525 Miskolc, Dózsa György út 4.
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
2.1 Tiszadorogma Község Önkormányzata feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó alapvető jogszabályai:
· Magyarország alaptörvénye,
· Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. Törvény,
· az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. Törvény,
· Tiszadorogma Község Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 10/2019.(X.23.) önkormányzati rendelete az alábbi útvonalon érhető el: http://tiszadorogma.hu
·
2.2 A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai:
1.az egyházi tulajdonú temető fenntartásában való közreműködés
2. az önkormányzati tulajdonú Kft. működésének támogatása
2.3 Hatáskör gyakorlása:
Illetékességi terület: Tiszadorogma
Államigazgatási hatósági ügyek: jegyző
Önkormányzati hatósági ügyek: képviselő-testület
A Képviselő-testület a Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 10/2019.(X.23.) önkormányzati rendelet 5.§-ban az alábbi hatáskörök gyakorlását a polgármesterre ruházta át az alábbi esetekben:
a) szociális étkezésre való jogosultság elbírálása
b) települési támogatás-lakhatási támogatás pénzbeli formában elbírálása
c) rendkívüli települési támogatás- természeti csapás, elemi kár (talajvíz kivételével), bűncselekmény áldozata esetén való elbírálása
d) rendkívüli települési támogatás- elhunyt személy eltemettetésének költségeihez való hozzájárulás elbírálására
e) A képviselő-testület az Önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosítását és a kiadási kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát a tárgyévi költségvetési rendeletben foglalt összeghatárig
f) dönt a közterület-használati engedély iránti kérelmek tárgyában
g) dönt a településképi véleményezési eljárásban.
2.4 Hatósági ügyek intézése:
A hatósági ügyek intézése az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvényben szabályozott módon és időben történik.
Személyesen:
Az ügyintézéshez szükséges nyomtatványok személyesen a Tiszatarjáni Közös Önkormányzati Hivatal Tiszadorogmai Kirendeltségén– 3466 Tiszadorogma, Arany János út 21. - ügyfélfogadási időben nyomtatott formában elérhetőek. Ezzel együtt az adott ügyet érintő szóbeli tájékoztatásra sor kerül.
A kérelmek benyújtására személyesen szintén a Tiszatarjáni Közös Önkormányzati Hivatal Tiszadorogmai Kirendeltségén– 3466 Tiszadorogma, Arany János út 21. - ügyfélfogadási időben van lehetőség.
Elektronikus úton:
A kérelmek elektronikus benyújtására az alábbiak szerint van lehetőség.
1. az E-ÖNKORMÁNYZAT portálon közzétett űrlapok (https://ohp.asp.lgov.hu, https://eonkormanyzat.gov.hu, https:// e-onkormanyzat.gov.hu),
2. az E-papír szolgáltatáson keresztül szabadszöveges nyomtatványok útján (https://epapir.gov.hu).
Az online ügyintézéshez a felhasználónak rendelkeznie kell elektronikus azonosításra alkalmas azonosítóval (ügyfélkapus regisztrációval, e-személyivel, vagy részleges kódú telefonos azonosítással), értesítési tárhellyel, valamint nem lehet tiltott az Elektronikus ügyintézésre vonatkozó alap rendelkezése a Rendelkezési Nyilvántartásban (https://rendelkezes.gov.hu). Ezek mellett az első belépéskor el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket.
Az ügyintézéshez szükséges általános dokumentumok és okmányok: kérelem, személyazonosító igazolvány, lakcímkártya, TAJ kártya, jövedelemigazolás, valamint az adott ügyhöz kapcsolódó további iratok.
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárási illetékek, igazgatási szolgáltatási díjának összege: külön jogszabályban foglaltak szerint.
Az ügyintézési határidő
· automatikus döntéshozatal esetén huszonnégy óra,
· sommás eljárásban nyolc nap,
· teljes eljárásban hatvan nap.
Fellebbezési határidő: 15 nap
Tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről:
Az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. Törvény alábbi jogszabályhelyei:
· 13.§ - a képviselet általános szabályai,
· 21.§ -Külföldiek nyelvhasználati joga,
· 26.§ - A kapcsolattartás általános szabályai
· 28.§ - Az adatok zárt kezelése
· 33.§ - Az iratbetekintési jog
· 53.§ - Az igazolási kérelem előterjesztése
· 60.§ - Az idézett személy megjelenési kötelezettsége
· 63.§ - Az ügyfél nyilatkozata
· 65.§ - Az iratra vonatkozó szabályok
· 66.§ - A tanúra vonatkozó általános szabályok
· 76.§ - A bizonyítékok ismertetése az ügyféllel
· 105.§ - Az ügyfél adatszolgáltatási kötelezettsége a hivatalbóli eljárásban
· 112.§ - A jogorvoslathoz való jog
· 128.§ - Az eljárási költség előlegezésére vonatkozó általános szabályok
· 135.§ - A késedelmi pótlékra vonatkozó szabályok
· 137.§ - A végrehajtás megszüntetésére vonatkozó általános szabályok
Nyomtatványok:
- a jogszabályok mellékletében megtalálható nyomtatványok,
- ÁNYK nyomtatványok,
- önkormányzati rendelet mellékletében található nyomtatványok.
3. Településen működő az önkormányzat által biztosított közszolgáltatás nincs. A településen – nem önkormányzat által biztosított - elérhető közszolgáltatások:
- Szennyvíz és ivóvíz közmű szolgáltató: Heves Megyei Vízmű Délborsodi fogyasztói iroda 3400 Mezőkövesd, Dohány u. 6. telefonszám: Fogyasztói iroda: 06-49/413-811, Hibabejelentés: 06-49/413-811 , Fax: 06-49/411-271, E-mail cím: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. , Központi telefonszám: 06-49/412-299
Nyitva tartás:
hétfő |
7:00–18:00 |
kedd-csüt |
7:00–15:00 |
péntek |
7:00–12:30 |
szombat |
Zárva |
vasárnap |
Zárva |
- gázszolgáltató: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt – 3530 Miskolc, Arany János utca 6-8., Tel.: +36 (1/20/30/70) 474 9999
Nyitva tartás:
hétfő |
8:00–14:00 |
kedd |
8:00–14:00 |
szerda |
8:00–20:00 |
csütörtök |
8:00–14:00 |
péntek |
8:00–14:00 |
szombat |
Zárva |
vasárnap |
Zárva |
- villanyáram szolgáltatás: ELMŰ-ÉMÁSZ NYRt. - 3525 Miskolc, Dózsa György út 13., Tel.: +36 (20/30/70)978-5611
hétfő |
8:00–16:00 |
kedd |
8:00–14:00 |
szerda |
8:00–16:00 |
csütörtök |
10:00–19:00 |
péntek |
8:00–14:00 |
szombat |
Zárva |
vasárnap |
Zárva |
- hulladékgazdálkodás: BMH Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft. - 3527 Miskolc, Besenyői utca 26., Tel.: +36 (1) 999 6464, e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. , honlap: www.bmhnonprofit.hu
Nyitva tartás:
hétfő: |
08:00 – 16:30
08:00 – 16:30 08:00 – 16:30 08:00 – 14:00 |
4. A szerv nyilvántartásai, adatbázisai:
· Tiszatarján Község Önkormányzatának kereskedelmi nyilvántartásai az alábbi útvonalon érhetők el:
· Lakcím nyilvántartás: ügyintézés idejére adategyeztetés céljából.
Érintett: ügyfél
5. Nyilvános kiadványok:
Tiszadorogma Község Önkormányzatának nyilvános kiadványai nincsenek.
6. Döntéshozatal, ülések
- Tiszatarján Község Önkormányzatának rendeletei az alábbi útvonalon érhetők el:
http://tiszadorogma.hu/category/hatalyos-rendeletek/
- Tiszatarján Község Önkormányzatának jegyzőkönyvei az alábbi útvonalon érhetőek el:
http://tiszadorogma.hu/category/jegyzokonyvek/
- Tiszatarján Község Önkormányzatának pályázatai az alábbi útvonalon érhetők el:
http://tiszadorogma.hu/category/palyazatok/
Tiszadorogma Község Önkormányzata Képviselő-testületének rendelet alkotásának előkészítésében az a társadalmi részvétel:
Képviselő-testületi ülések helye: 3466 Tiszadorogma, Arany János út 21. – Házasságkötő terem
Ülések módja: fő szabály szerint nyilvánosak.
Ülések napirendje: aktuális meghívóban szereplő.
7. Tiszadorogma Község Önkormányzata által kiírt hirdetmények, közlemények, pályázatok:
Amennyiben van, annak megjelentetési helye: www.tiszadorogma.hu
8. Közérdekű adatok igénylése:
Közérdekű adat a jegyzőtől igényelhető.
9. A szervre vonatkozó ellenőrzések, vizsgálatok:
- Állami Számvevőszék vizsgálat eredménye elérhető:
http://tiszadorogma.hu/ellenorzesek/
10. A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése, számviteli törvény szerinti beszámolója, vagy éves költségvetési beszámolója:
Elérhető:
- Tiszadorogma 2021. évi költségvetése:
- Tiszadorogma 2020.évi költségvetése:
Tiszadorogma 2019. évi zárszámadása:
11. Közbeszerzési információk
- 2020 évi közbeszerzési terv elérhető:
- 2019. évi közbeszerzési terv elérhető: